Alla inlägg den 10 november 2014

Av moom82 - 10 november 2014 22:17

Ååå vad jag inte vill sövas imorn, känner ångest och oro. Det går säkert bra men att veta och vänta på det är inte roligt!
Hoppas på att kunna sova inatt men det blir nog att jag ligger och vrider och vänder på mig.
Måste fasta från midnatt och får dricka vatten till 06 :-(

Men sen är jag fri från skiten så det är bara att bita ihop!

Godnatt på er.
Kramkram

Av moom82 - 10 november 2014 06:56

Det var väldigt längesen jag skrev, det har vart full fart på hemmafronten på olika sätt.

Imorn ska jag opereras pga att det visat sig att jag har cellförändring grad 2... Väldigt nervös och orolig för narkosen men det kommer gå bra..

Gizze växer så det knakar och verkar ha kommit in i en tonårsperiod där han helt glömt bort allt :-)

Trodde det var jag som bestämde hemma och det var det tills kung Gizmo flyttade in. Han kan gå runt och sura för att han inte får ligga i soffan tex, knasboll!

Har träffat finaste Alexander oxå :-)

Det är min fina vän Helge och Robban som fått glädjen att bli föräldrar till denna goding..

På väg till jobbet nu. Sen blir det inköp av gympaskor då Gizze roat sig med mina förra!

Ha en toppendag!
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards