Alla inlägg under januari 2014

Av moom82 - 2 januari 2014 23:27

Nu är det läggdags här hemma. Gizmo ska snart ut en sista gång. Och barnen ska i säng..
Oliver har haft en kompis här som sover över. Noel heter han, dem har hängt ihop sen dagis.. :-)

Vi kollade på späck och barnen tyckte den var jätte rolig.. Hihi
Får se när de somnar inatt...

Sussa gott allihopa..
Kramkram

Av moom82 - 2 januari 2014 16:01

Min nyblivna 10-åring har önskat hamburgare och maräng tårta till middag.. Klart han ska få det :-)

Kramkram

Av moom82 - 2 januari 2014 09:54

Idag fyller min älskade prinskorv 10 år!

Jag kan inte fatta att min prinskorv blir 10 år. Han börjar bli sååååå stor men är fortfarande min lilla korv :-)

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år. Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade år :-)

Grattis min älskade trollunge!
Älskar dig enormt mycket... Och är sååå stolt över att vara din mamma..

Kramkram

Av moom82 - 1 januari 2014 18:06

Känns som jag gått upp mååånga kilon under semestern. Faan vi bara äter o äter...
Dax att rycka upp sig nästa vecka..
Imorn blir det gott igen då Oliver fyller år, samma sak på lördag då han har kalas men sen blir det stopp!
Nu har vi vart på en längre promis med vår gos och han lekte lite i hundgården oxå :-)
Middagen är i ugnen och sen blir det mys i soffan.
Kramkram

Av moom82 - 1 januari 2014 13:56

Hipp hurra för Adam idag :-)
Min minsta kusin fyller år idag. Hoppas han får massor av paket :-)
Ja må han leva, ja må han leva..

Av moom82 - 1 januari 2014 13:52

Var ute med Gizmo vid 02 sista gången och blev väckt av honom 07 imorse då han tyckte det passade med morgonpromenaden... Kan säga att det var en mycket pigg hund som gick med sin supertrötta matte. Tur att han lärt sig var vi bor för jag gick och sov typ. När vi kom in låg vi på soffan och sov lite till.. Snart dax att bege oss ut och utforska området. :-)

Gick över förväntan igår när det smällde som mest. Gizmo låg och sov sött i soffan.

Idag kommer vi inte göra många knop. Blir att förbereda lite inför morgondagen då Oliver fyller 10 år. Helt galet!!! Min prinskorv blir så stor..

Hoppas ni hade en underbar kväll igår. Det hade vi med underbart god mat och det bästa sällskapet :-)

Kramkram

Av moom82 - 1 januari 2014 01:22

Fick ett otroligt bra avslut på 2013!
Hade många goa, roliga, underbara stunder men oxå jobbiga, hjärtekrossande och mycket tuffa stunder under det gångna året.
Ser mycket ljust på 2014 och tror att det kommer ge mycket kärlek från nära och kära. Många roliga händelser som kommer att ske.
Lite bilder från kvällen...

Finaste Julia och Linda.

Finaste Raggis.

Finaste Oliver.

Skååååål :-)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards