Alla inlägg den 10 januari 2013

Av moom82 - 10 januari 2013 22:02

Verkar vara en serie i min smak...
Tyvärr måste man vänta 1 vecka tills nästa gång...
Men men, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge :-)

Av moom82 - 10 januari 2013 19:36

Är äntligen hos hjärtat...
Men det är ju verkligen laaaaandet!!!
Mysigt men är nog lite mer av en Solna tjej :-)
Ikväll blir det att titta på last resort...

Hoppas ni har en bra kväll...
Kramkram

Av moom82 - 10 januari 2013 17:43

http://www.youtube.com/watch?v=KUn-XOQoN3U


Gillar den här såå mycket!..     

Av moom82 - 10 januari 2013 15:14

      Utsikt från kaknästornet som jag hjärtat och hans killar var vid.... Hade aldrig vart där så vi åkte upp och fikade en stund =)


    Min finaste prinskorv fyllde 9 år oxå... Det firades med en halvdag på lekland, presentöppning och middag m mig, prinskorven, Julia och hjärtat... Oliver valde maten och menyn bestod av hemgjorda hamburgare m marängsviss till efterätt.....


  Jag och Pumba roade oss en stund på akuten i söndags pga att jag fick stickningar och domningar i ansiktet.... Visades att jag hade en kraftig bihåleinflammation....


Mitt hjärta överraskade mig med en riktig SEXYLOOK häromdagen.....

Hoppas på att det var första och sista gången jag får se honom i den =) Hahahahhahah

 


Kramkram på er....

Av moom82 - 10 januari 2013 15:08

Här kommer lite bilder från nyår...

Först hade jag o hjärtat middag hemma... Bara vi 2 och H gjorde jäääte god mat!

     


Efter det begav det sig till finaste Elliott och Andreas....

         

                   


Straxt innan tolvslaget gick vi ut till vår plats där vi umgås mycket på sommaren o grillar m.m

                 


Av moom82 - 10 januari 2013 15:03

Idag har jag vart flitig =)

Har sökt några jobb, pluggat körkortsteori... Gjorde 1 test och blev godkänd.... Dax att bege sig till vägverket för att göra ett där......


Rensat kort från datorn och slappat i soffan.....

Ikväll ska jag till hjärtat, ska bli mys =)


Vart dålig på att skriva men det har varit vissa saker som gjort att jag ej orkat... men nu börjar det ordna upp sig.....


Lägger upp lite bilder från nyår sen....


Det har vart full rulle under jul och nyårs ledigheten =)

Men roligt har jag haft.... Och barnen verkar nöjda oxå så det är ju super =)


Fick kraftig bihåleinflammation i lördags och sovit en jäkla massa de här dagarna... Äter antibiotika oxå... Men förhoppningsvis så börjar det gå över... Ska jobba hela helgen så jag måste vara piggelin =)


Hoppas allt är bra med er oxå...

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards