Alla inlägg den 26 december 2012

Av moom82 - 26 december 2012 10:24

      Pumba och lillstrumpan =)

    Jag och min prinsessa =)

      Panda, Fredde och min spelgalna prinskorv =)

      Tjejmys =)

      Snyggingarna =)


Är så grymt tacksam för alla underbara människor jag har omkring mig....

Tack för att ni finns     

Av moom82 - 26 december 2012 10:11

Jahapp, annandag jul redan....

Idag blir det lite städning innan jag ska bege mig till jobbet... Jobbar 3 dagar iinan jag går på en veckas semester.... Lääängtar =)


På julafton så var jag och barnen hemma och hade en riktig mysdag..... Åt mat och öppnade klappar som dem lekte med innan dem sprang över till farsan.....

            Gjorde Jansson för första gången =) Rätt nöjd faktiskt.....

Träffade Axe på kvällen och vi roade oss på söder..... Tyvärr fick jag den dumma idén att dricka shots... Blev några stycken som jag bittert fick ångra igår, då mådde jag inte såå bra =(

Men kul hade vi....


Tänk att detta år gått så fort och vilken skillnad det är nu än förra året vid denna tid....

Mår mycket bättre psykiskt inte alls stressad eller magont längre..... Nu är jag bara glad och njuter för fullt....


Nej nu ska jag sätta igång med städning innan jag blir för sentimental =)


Ha det så bra allihopa =)

Kramkram



Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards