Alla inlägg under september 2012

Av moom82 - 8 september 2012 12:34

Men va seg man är då... Priset man får betala för en trevlig kväll antar jag...

Ska snart bege mig mot jobbet... Hoppas det är ett bra team ikväll =)


Imorn blir en spännande dag, iallafall efter jobbet...

Lite nervös för det men bara att göra det.....


Nu ska jag piffa till mig lite..


Saknar min gos  


Kramkram

Av moom82 - 8 september 2012 01:12

Jahapp, då var man hemma igen efter en väldigt trevlig men framförallt rolig kväll på basic =)

Det är mitt och Axes favvo place att bara sitta med en drink och snacka massa strunt.....

Och det har vi verkligen gjort.... Fick sällskap i slutet av kvällen av 2 herrar som gjorde vår kväll =)

Skrattade såå mycket att jag har ont i magen nu.....


Tack Axe för en väldigt bra kväll... Som alltid =)


Nu är det dax att sova så man är piggelin på jobbet imorn......


Kramkram

Av moom82 - 7 september 2012 19:41

Igår var jag på Dirty dancing.... Vilken upplevelse =)

Dem var såå grymt duktiga....

Tog med mig min Helge och vi åt god mat i Kungsan innan =)


När vi stod i baren på China teatern så kom en kille och ställde sig bredvid mig.... Det var Peter Magnusson... Men vilken snygging =)

Herre jösses.... Blev tyvärr inget mer än att jag o Helge tittade på han... Hahahaha...


Ikväll så kollade jag när Olliboll spelade match mot DIF... Blev tyvärr förlust för oss. 3-2 slutade matchen!!

Bra kämpat killar =)


Nu blir det mys med Axe på stammis stället.....

Bäst att snygga till sig lite...


Hoppas ni har en underbar fredagskväll!

Kramkram

Av moom82 - 7 september 2012 10:51

Idag är jag på såå rätt humör för att fixa o dona....

Var på VC m barnen o Martin imorse för att barnen skulle ta andra fästing sprutan... Nu är det bara 1 kvar! Om 9-12 månader ska den tas....

Iallafall så ser det ut som en bomb slagit ner här... Rensar bland allt, både kläder o saker!!! Sååå underbart skönt. Håller på att tvätta.. Tom gardinerna är i maskin :-)

Hoppas ni jar em bra dag :-)
Kramkram

Av moom82 - 4 september 2012 19:25

Det är krig mellan mig och en kollega just nu!! Har vart så i flera år men just nu är det igång ordentligt!!!!! Vi hade möte med våra chefer idag och jag ORKAR inte..... Sa att jag är beredd att säga upp mig...... Känner så fortfarande... Har ingen ork längre!!!!!

Efter jobbet var det en AW med
Ann-Mari och hennes syrra.... Behövligt med några vinglas efter denna dag... :-)

Grattis på din dag Ann-Mari!! Och STORT tack för allt... Du är bäst!

Kramkram

Av moom82 - 2 september 2012 21:01

Nu är barnen i säng och jag myser lite i soffan innan det är dax att sova... Imorn börjar en ny vecka med nya äventyr....


När jag lämnat barnen ska jag ut på en lååång promenad =)

Ska bli skönt att bara gå och ha hög musik i öronen....

Känner att jag måste röra mig och rensa tankarna... Mycket som snurrar i bollen just nu....


En ny sysselsättning jag börjat med är att kika på hemnet... Jätte roligt att kolla på underbara hus m.m och drömma sig bort från betongen =)


Ska beställa lite från ellos snart tänkte jag... Dem har slutrea ikväll =) Det är aldrig fel...


Kramkram

Av moom82 - 2 september 2012 18:30

Fick massa kläder av jenfa :-)
Så nu har jag en ny garderob...
Vi ska ev till elliott om en stund om det inte blir försent!

Måste hem och lämna allt först...

Hoppas ni haft en bra helg.. Det har vi haft!

Kramkram

Av moom82 - 2 september 2012 15:52

Ätit lunch och fikat! Finaste jenfa bakade muffins.. :-)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards